11 januari

har ingen dator för tillfället, så det händer ju inte så speciellt mycket i denna blogg. men utanför denna blogg händer väldigt mycket, har börjat skolan igen, tränar, umgås med friends och partar. Just nu sitter jag och funderar på om jag ska beställa hem en pälsväst eller inte, det är hur snyggt som helst men vet inte riktigt om det är jag.

Något annat som är hur bra som helst är ju att mitt mobil abonnemang drar pengar från ingenstans så mina räkningar blir hur dyra som helst  och dom kan inte ens hitta felet? imorgon blir det att ringa och hetsa på dom. så för tillfället kommer jag nu att ha en aaaaaaas gammal sony ericsson med ett kontantkort. KUL. men mobilen har ju iaf blixt så den är väl ungefär som min iPhone 4 kamera hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0