JAG ÄR ÄNTLIGEN 18 ÅÅÅÅR

kanske dags att skriva igen, har haft en riktigt grym helg!!! i fredags blev jag firad av mina kära klasskamrater och några nära till klassen, var riktigt jävla kul ska jag tala om för er. under lördagen var det bara att städa som gällde för mig och matea för på kvällen skulle även tjejerna komma förbi på middag och sedan utgång! var också kul men mådde redan då lite dåligt sen dagen innan. Även på söndagen var det bara att gå upp och städa. Sedan fixa sig och lite senare kom släkten. Hade hur roliga dagar som helst, har aldrig haft en sån bra helg tror jag. Världens bästa helg, med världens bästa människor och världens bästa presenter. fick:


skor
presentkort mc/hm/scorett/make up store
kavaj
kjol
örhängen
plattång
bärbar dator
parfym
systemkamera
IPHONE 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0