söndag

skulle egentligen ha varit i Spanien nu, men skolan tar över så fick bli att stanna hemma. Den här helgen har iaf varit riktigt bra, började i fredags med grill hemma hos mig med alla tjejerna, senare drog vi till djurgårn. Spelade kubb och så med massa anadra snygga brudar, vi drog vidare till Lalle. Eller iaf jag, fia, loffe och några fler. Det var trevligt där och efter en stund åkte jag och fia till pontus.

lördag, vaknade upp hemma hos fia. Vi gick upp klockan elva för att gå ut och lägga oss i solen, klockan fyra åkte vi till stan för att fika lite med tjejerna. senare på kvällen blev det bara mys hos matea.

idag då, då är det söndag. det är sämsta vädret och något annat som är sämre är att jag måste plugga hela dagen. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0