sommar

mycket som har hänt under lovet, har inte riktigt orkat skriva. har spenderat mest tid med min älskling matea, vi har även umgåtts med massa underbara människor, solat, badat, västerås(spökslott), bränd växellåda på bilen mitt i skogen, SATC 2, Heron city (twilight), stockholm, grillat och bara gjort massa roliga saker som man gör på sommaren. Har haft ett riktigt bra sommarlov hittills iaf och jag hoppas att det kommer fortsätta lika bra! I lördags firade vi isabelle som fyllde 18 år. Blev god mat, god efterrätt, skador och massa trevliga människor sen drog vi oss vidare till nb. blev en besvikelse, trodde att det skulle vara mycket roligare men men! Imorgon ska jag jobba för första gången i mitt liv på riktigt, är nervös men ska bli kul. Nästa vecka åker jag även ner till Malmö och som det ser ut nu så stannar vi på liseberg på vägen hem!

walle, matea, dalle, isabelle, emma och jag i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0